onsdag 7 augusti 2013

Ett stort beroende för tema! - A big addition for a theme!

Chuchu alla! Här är min lilla överraskning! Då energidryck är en av mina favorit drycker tänkte jag att det skulle vara kul att göra inspirerande sminkningar för det, så här har vi det! Första energidrycken är Monster! Då mina linser är vita passade det bäst att göra Monster lo-carb! :) vill ni se fler färger? Låt mig få veta!
Har du någon viss energidryck som du vill se som sminkning? Bara skriv vilken så ska jag se vad jag kan göra! Men nog med prat, här kommer bilderna! Njut! ^^

Chuchu everyone! Here is My little surprice! because energydrink is one of my favorite fizzy drinks I thouth It it would be fun to do inspired make up for it, so here we have it! The first energydrink is Monster! Because my lenses are white I though it looked best to do Monster lo-carb! :) you wanna see different colour? Let me know!
Do you want any particular energydrink to see as a make up? Just whrite which one and I vill see what I can do! But enough talk, here comes the pictures! Enyoj! ^^




<3 stay beautiful! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar