måndag 31 december 2012

Nya naglar och ett härligt nytt år! - New nails and a wonderful new year!

Chuchu allihopa! Jag fick en helt underbar julklapp som jag kan dela med mig av här på bloggen, akryl nagel kit! Så det senaste har jag bara fixat med mina naglar. Men här kommer som lovat med, en nyårssminkning som sagt! Gått nytt år till er alla!

Chuchu everyone! I got a wonderful christmas present that I can share here on my blog, acrylicnail kit! so lately I have done my nails. But here comes as I promised, a new year makeup as I said! Happy new year to you all!  


Här kommer lite bilder med på mina naglar! Före
Here are some pics of my nails! Before
efter!
after!

och lite målning med!
and a little bit of painting to!
Gått nytt år!
Happy new year!

1 kommentar:

  1. I nästa inlägg, skulle du inte kunna visa hur man får sminket så? Förstår inte riktigt då jag knappt lärt mig en vardags sminkning..

    SvaraRadera