söndag 9 december 2012

Nu börjar bloggen! - Now the blog starts!


Herru! Mitt namn är Tussen och har bestämt mig för att börja blogga om mina sminkningar, håruppsättningar mm. Detta kommer inte vara en jätte aktiv blogg men kommer uppdateras med all möjlig styling till vardags, fester, maskerader och mycket mer! Jag kommer skriva både på engelska och svenska på bloggen då jag vill nå så internationellt som möjligt. För att få lite att titta på de kommande dagarna kommer jag ladda upp lite gamla bilder på mina arbeten men självklart kommer det komma nya också med inte bara med färdigställda resultat utan även processen. hoppas ni gillart! 

Herru! My name is Tussen (Fluff) and I have decided to open a blog about my make up, hair styling etc. This is not going to be a very active blog but are going to be updated with all kind of stylings for casual, party, masquerade and much more! I am going to writhe on both swedish and english because I want to go so international as possible. To have a little bit to look at future days I going to upload some old pictures of my work but absolutely I'm going to upload new works to but not only the finish product but also the process. Hope you like it!



Detta var första gången jag provade på flytande latex!
this were the first time i tried out liquid latex!
Dessa två bilder togs innan jag började min utbildning inom stylist men intresset fanns redan där!

These two pictures where taken before I starded my education to be a stylist but the interest where already there! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar